Скринька ідей та пропозицій

Увага! Впроваджено Скриньку питань, ідей та пропозицій!

Відтепер кожен має можливість поставити питання та залишити свої пропозиції для керівництва. Висловити побажання щодо покращення роботи.
Така форма зворотного зв’язку дозволить з’ясувати найбільш актуальні та проблемні питання, які виникають у працівників, допоможе впровадити нові ідеї та покращити якість роботи, як окремих відділів, так і компанії в цілому.

За бажанням працівника питання, ідею чи пропозицію можна відправити анонімно. Усі звернення будуть безпосередньо відправлені адресатам та уважно розглянуті. Завдяки електронному контролю, автор звернення зможе відстежувати на сайті на якому етапі знаходиться його пропозиція.

За останній рік:
нових 1
дата
Звернення №
Шановний Віталіє Анатолійовичу! У зв’язку з роз'їзним характером робіт, більшість працівників АРСу ознайомлюється з наказами та дізнається про новини підприємства зі значним запізненням. З метою інформування працівників підприємства, пропоную створити групу в Viber чи канал Telegram, де будуть оприлюднюватися накази, котрі потребують ознайомлення всіх працівників та публікуватимуться останні новини підприємства.
Шляхи вирішення:
Створення та адміністрування групи в Viber чи каналу Telegram.
Автор: Мельник Олександр Звернення №26 від 23-09-2019 18:33:06
У Вайбері створена спільнота "ВП Атомремонтсервіс". На сьогодняшній день у спільноті 241 учасник. Для підключення до спільности перйдіть за посиланням: https://invite.viber.com/?g2=AQADghrl7o4ffUtgw41%2FxCbpgEOXjhOkMiZTtZUZKLPAXFk8RuqArhWY4qH9Nbd3 Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 17-06-2020 10:24:37 Обговорення(0)
Добрый день уважаемый Виталий Анатольевич, Мы работники АРСа хотим чтобы СОТ помогал нам в работе когда приезжают на площадки ( мы уже не говорим о том что эта помощь в решении многих вопросах связанных с их работой, должна быть постоянной, регулярной и систематической), а не как обычно при приезде дрючил нас по поводу и без повода (то есть за их ошибки получаем мы). Ведь СОТ ( да и офис АРСа в целом) создан чтобы облегчать работу нам на площадках, а получается что не только не облегчает, а наоборот усложняет и напрягает и так не очень дружественную обстановку!
Шляхи вирішення:
Предлагаю на каждую площадку выделить по одному работнику СОТа, для решения задач связанных с ИХ работой, если нельзя выделить на постоянной основе, тогда пусть приезжают периодически, и не дрючить нас, а помогать всеми силами облегчить нашу и не без того как Вы знаете сложную (в условиях) работу. Ведь если нельзя повысить зарплату, улучшить социальный пакет, тогда- я знаю 100% можно улучшить условия работы (проживание, проезды, разрешения на работу, выходные, лпп и т.д и т.п). Спасибо за возможность выговориться!
Автор: Карл Добрый Звернення №30 від 01-10-2019 08:08:43
В ответ на обращение №30 сообщаю следующее, в основные задачи СОТПБиВН входят:  организация и обеспечение эффективного функционирования системы управления охраны труды;  реализация конституционного права граждан на охрану их жизни и здоровья в процессе трудовой деятельности;  контроль за соблюдением требований нормативно-правовых актов по охране труда в подразделениях ОП АРС;  информирование и разъяснения работникам ОП АРС по вопросам охраны труда. Работники СОТПБиВН приезжают на площадки с целью:  контроля за соблюдением требований нормативно-правовых актов по охране труда при выполнении работ на площадках ОП АЭС;  решения ряда вопросов с контролирующими службами атомных станций;  проведения разъяснительной работы с персоналом по вопросам охраны труда. В случае если представитель СОТПБиВН выявляет нарушения требований НПАОП, которые угрожают жизни и здоровью работников ОП АРС он обязан выдать предписание или внести данное замечание в акт проверки. Ведется постоянная и систематическая работа с подразделениями ОП АРС и контролирующими службами ОП АЭС. P.s. Уважаемый Карл Добрый, СОТПБиВН готова выслушать ваши предложения, в части улучшения работы службы, с целью облегчения выполнения ремонтных работ на площадках персоналом ОП АРС при условии строгого соблюдения требований нормативно-правовых актов по охране труда. Начальник СОТПБиВН Т.П. Ковальчук Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 17-06-2020 09:35:31 Обговорення(0)
Чи є можливість на сайті у розділі НТЦ розмистити матеріал стосовно підвищення розряду для іншіх цехів (в наявності матеріал тількі для ЦТА) :(
Шляхи вирішення:
Зробити вкладки для підвищення кваліфікації по цехам (пособія, рекомендована література тощо)
Автор: Анонім Звернення №34 від 28-11-2019 11:23:53
Сторінки сайта НТЦ наповнюються у міру розробки навчальних матеріалів. В планах НТЦ розробка навчальних матеріалів для підвищення розряду за напрямом всіх підрозділів. Також чекаємо на заявки від підрозділів щодо розробки дистанційних курсів навчання. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 17-06-2020 09:20:06 Обговорення(0)
Чи можливо зробити, щоб була можливість сортувати за датою та на виконані або не виконані пропозіції
Шляхи вирішення:
Встановити фільтр (сортування по даті, та по пропозіціям які виконані або невиконані
Автор: Анонім Звернення №33 від 28-11-2019 11:19:18 1
Для цих задач ви можете використовувати наявний фільтр.

Є можливість фільтрувати запитання за статусом розглядається і завершені
Також є можливість переглядати ті звернення, що ви вибрали для відстеження для цього потрібно зайти на вкладку Обговорення та ви маєте бути зареєстрованим користувачем.
За вашим побажанням в цьому ж фільтрі було додано можливість формувати порядок запитань за датою створення
Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 28-11-2019 16:32:23 Обговорення(1)
Шановний Іване Івановичу! У зв’язку з роз’їзним характером робіт переважної більшості персоналу, прошу розглянути можливість забезпечення безкоштовного надання послуг спортивно-оздоровчих закладів міст, в яких персонал АРСу перебуває найчастіше: Вараш, Енергодар, Нетішин, Южноукраїнськ.
Автор: Мельник Олександр Звернення №28 від 23-09-2019 19:18:47
Данный вопрос прорабатывался с площадками ОП АЭС. Первичной профсоюзной организации ОП АРС было предложено заключать договор на конкретное количество посещений ФОКов, бассейнов в определённое время. Фактически это договор аренды ФОКа, бассейна на определённое время. В г.Славутич посещение ФОКов, бассейна проходит в удобное для работника время, оплату ППО ОП АРС проводит по фактической посещаемости занятий. Вопрос еще раз будет проработан с площадками ОП АЭС. Председатель ППО ОП АРС Лавриченко И.И. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 16-10-2019 10:51:38 Обговорення(0)
Краткое содержание вопроса: табельный учёт во время замещения руководителя. Суть вопроса: В период временного замещения руководителя отдела (АУП), с выплатой разницы в окладах, работник (ППП) освобождается от своих обязанностей и выполняет обязанности руководителя в полном объеме в соответствии с должностной инструкцией руководителя. Однако, если не перевести работника, замещающего руководителя, из ППП в АУП, возникает коллизия в табельном учёте. В соответствии с Положением о ведении табельного учёта использованного рабочего времени персоналом ОП АРС, для ППП необходимо указывать план-заказ на который необходимо отнести трудозатраты за отработанное время. При этом работник, замещающий руководителя, выполняя административные и организационно-технические задачи никоим образом не задействован, в работах по заключённым с ОП АЭС или ГП НАЭК планам-заказам, но все-таки табелируется по какому-либо плану-заказу как ППП, а не АУП. В условиях дефицита трудочасов, по которым работники отдела могут находиться на площадке ОП АРС и осуществлять свою текущую деятельность (анализ данных, подготовка (разработка) производственной (отчетной) документации, отработка современных методик, изучение зарубежного опыта и достижений науки и техники в мире), мы должны потратить около 200 чел/часов в год на деятельность не связанную с заказами ОП АЭС или дирекции ГП НАЭК. Так же, при направлении в командировку в Киев, для решения общих вопросов, связанных с деятельностью отдела (совещание, согласование нормативной, производственной документации по общим тематикам отдела) необходимо указать в приказе и табеле план-заказ, на который можно отнести трудозатраты по командировке. Например, не логично направить работника в ОП КБ АП на совещание рабочей группы по виброналадке турбоагрегатов и табелировать его по плану-заказу ОП РАЭС по теме «Техническое диагностирование электроприводной арматуры».
Шляхи вирішення:
1. Внести изменения в Положение о ведении табельного учёта…, где четко прописать процедуру табельного учета для работников ППП освобождённых от своих обязанностей с целью временного замещения руководителя (АУП) в соответствии с действующим законодательством и НПА. 2. Внести изменения в программное обеспечение по учету трудозатрат «1С» в части возможности замены категории работника с ППП на АУП и наоборот.
Автор: Ерлыкин Виктор Звернення №24 від 22-09-2019 07:50:05
На теперішній час є можливість в табелі обліку використання робочого часу в графі 6 «Заказ» замість план-замовлення зазначати «Атомремонтсервіс» у випадку, коли робочий час працівника неможливо безпосередньо за даними первинних документів відносити до конкретних план-замовлень. В такому випадку, фактично нарахована сума такої заробітної плати включається до складу загальновиробничих витрат. Відповідно до п 3.5 «Положення табельного обліку використання робочого часу персоналу ВП «Атомремонтсервіс» ПЛ-Д.14.004-16 для працівників, які навчаються на базі ВП АРС або виконують роботи за «господарською діяльністю» в табелі вносяться окремі рядки, де фактично відображається їх зайнятість робочого часу. У вищезазначене Положення будуть внесені зміни, де будуть зазначені не тільки конкретно два випадки (навчання та господарська діяльність на базі ВП АРС), а взагалі, коли робочий час працівника неможливо віднести безпосередньо до план-замовлень, то в гр..6 Табелю «Заказ» зазначати «Атомремонтсервіс». Заступник головного бухгалтера Л.І. Дмитрук Статус: Розгляд
Остання правка 16-10-2019 10:49:59 Обговорення(0)
Уважаемый Виталий Анатольевич! Прошу наболевшие вопросы: 1. Когда будет роба и спецобувь правильного пошива и размеров. А так же их количество. Размеры закупаются или производятся на глаз. Обувь вроде на вид не плохая но размер заявленный не соответствует действительности. А на площадках требуют. 2. Почему при работе по ОВУТ в пенсионный фонд зачисляется год, только тогда, когда отработает 365 дней? Разве фонд рабочего времени 365 дней и выходных нет? При этом рабочий день составляет 7.2 часа, а не 9 как у нас. Где же суммированные график работы? Повезло ещё тем людям которые отработали свой 1й список на ЧАЭС. 3. Нормы выдачи СИЗов. Почему на работника на месяц (командировку) выделяется 3 пары перчаток, а ИТРу 1 пара? Это не правильные нормы. Перчатки рвутся максимум через 2дня. А если не рвутся то где хранить промаслянные перчатки. 1 пара- 1 день рабочим и 1 пара 3 дня ИТР. Как то так.
Шляхи вирішення:
Очевидны.
Автор: Анонім Звернення №20 від 18-09-2019 18:49:40
1. Для закупки спецодежды и спецобуви разработаны «Технічні вимоги та умови постачання. Костюм (чоловічий/жіночий)» ТВ-П.12.001, «Технічні вимоги та умови постачання. Костюм для захисту від знижених температур» ТП-П.12.002, «Технічних вимогах та умовах постачання. Взуття робоче» ТВ-П.12.003. Входной контроль реальных размеров изделий соответствия требованиям ГОСТ 29335-92, «Технічним вимогам…» производится комиссией в составе представителей ОТК, СХиСЗ, СОТПБиВН, профкома и утверждается директором. С целью предотвращения получения персоналом спецодежды и спецобуви не соответствующего размера, была направлена с/з №12-41/67 от 21.03.2019 для уточнения/обновления информации касательно размеров, указанных в карточках. Начальник СОТПБиВН Т.П. Ковальчук 2. Все работники ОП АРС были приняты с НУТ и правом выполнения работ в зоне с вредными и особо вредными условиями труда при разъездном характере работы. Работа в таких условиях засчитывается к льготному стажу по СП №1 и №2 для назначения пенсии. Подтверждением количества дней льготного стажа работы в зоне является справка, выданная и подписанная стороной заказчика АЭС, и табель учета рабочего времени, только тех дней, когда работник был занят в данных условиях полный рабочий день. Каждый месяц в ОК сдаются оригиналы справок с табелями для введения их в базу программы С-1 для накопительного учета льготного стажа по СП №1 или СП №2 и передачи этих дней каждый месяц до 17 числа в Пенсионный Фонд в отдел персонификации. Отдел кадров имеет право отображать и вести накопительный учет только тех календарных дней, которые есть в справках, а право вести подсчет и переводить календарные дни в месяцы и года для назначения пенсий имеет право только Пенсионный Фонд. Для уточнения информации обращаться по телефону в ОК АРС 04579 -2-37-50 . Начальник ОК И.И. Коршун 3. Нормы выдачи перчаток определены НПАОП 0.00-3.07-09 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості», НПАОП 0.00-3.23-18 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі», НПАОП 0.00-3.22-14 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам, які зайняті на роботах з радіоактивними речовинами та джерелами іонізуючого випромінювання». Для увеличения норм выдачи работники должны обратится к руководителю подразделения, который готовит обоснование и предложения к Совместному решению о внесении изменений в Коллективный договор по увеличению норм выдачи СИЗов. После утверждения Совместного решения нормы выдачи перчаток изменяются. Начальник СОТПБиВН Т.П. Ковальчук Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 03-10-2019 15:12:05 Обговорення(0)
Шановний Віталіє Анатолійовичу! З метою мотивування новоприйнятих працівників до подовження роботи у ВП АРС, пропоную: 1. При формуванні списку осіб, що підлягають преміюванню за підсумками року, включати до цього переліку працівників, що на кінець преміювального періоду часу мають стаж роботи у ВП АРС менше одного року. 2. Нарахування премії цим працівникам проводити пропорційно відпрацьованому часу. З повагою ПІТ ВОЯП ІЦ Кулик Є.І.
Автор: Кулик Євген Ігорович Звернення №17 від 12-09-2019 09:31:05
Винагорода працівникам за підсумками роботи за рік нараховується згідно Положення «Про виплату винагороди ….» ПЛ-К.0.24.072-18, яке є невід’ємною частиною Колективного договору Компанії. Усі зміни, доповнення до цього Положення здійснюються за взаємною згодою сторін у порядку, визначеному Колективним договором тобто виносяться на схвалення конференції трудового колективу ДП «НАЕК «Енергоатом». Пропоную при обговоренні наступного проекту Колективного договору Компанії внести Вашу пропозицію. Тво НВОПіЗ Іус В.А. Статус: Розгляд
Остання правка 03-10-2019 15:08:54 Обговорення(0)
Самый ценный актив нашего предприятия — персонал. Как мы все знаем, активы необходимо защищать. В условиях оттока квалифицированных кадров, а также для привлечения новых специалистов необходимо, кроме актуальной заработной платы, предложить работнику расширенный социальный пакет. Он должен в себя включать корпоративное медицинское страхование всех членов семьи работника (за счет предприятия). Данный пункт соцпакета, в настоящее время, является предложением "по умолчанию" у ведущих работодателей как в Украине, так и в мире.
Автор: Анонім Звернення №25 від 22-09-2019 08:24:16
Відповідь на звернення №25 від 22.09.2019 26 жовтня 2018 року відбулось засідання робочої комісії з проекту Колективного договору ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2019-2020 роки. У Додатку №2 (п.1.5) до протоколу засідання комісії зазначено пропозиції ВП «Енергоатом-Трейдинг» та ППО НАЕК «Енергоатом» щодо забезпечення за рахунок коштів Компанії страхування працівників ДП «НАЕК «Енергоатом». Комісія одноголосно вирішила: провести окреме засідання робочої комісії з Колективного договору із запрошенням експертів з питань медичного страхування для формування пропозицій щодо діяльності керівництва Компанії з цього питання. Конференція трудового колективу ДП «НАЕК «Енергоатом», яка відбулась 27 грудня 2018 року схвалила Колективний договір Компанії на 2019-2020 роки (Постанова №15 від 27.12.2018 року ). Згідно п.6.19 Колективного договору ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2019-2020 роки роботодавець зобов’язується: «Приймати дольову участь у забезпеченні медичного страхування працівників ДП «НАЕК «Енергоатом» в межах фінансових можливостей Компанії». Робота з організації системи медичного страхування проводиться і зараз. Опрацьовується досвід ВП ЮУАЕС щодо дольової участі у медичному страхування працівників. Відповідальні виконавці заходу з організації системи медичного страхування у Компанії (Додаток №3 до наказу №61 від 24.01.2019): Муляр Г.М. – директор дирекції з кадрів та соціальних питань; Айсін А.А. – віце-президент Компанії; Мусевич Н.П. - Виконавчий директор з юридичних питань та супроводу процедур закупівель; Лич О.В. – голова ППО ДП «НАЕК «Енергоатом». Колективний договір ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2019-2020 роки та протоколи засідань робочої групи з Колективного договору розміщено на інформаційному ПОРТАЛІ ВП АРС. ТВО начальника УКСР І.І.Коршун Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 03-10-2019 14:45:09 Обговорення(0)
Рассмотреть возможность решения проблемы со стиркой спец.одежды на всех площадках АЭС. Данный вопрос на уровне мастеров и нач.участков решить невозможно.
Автор: Анонім Звернення №15 від 12-09-2019 08:43:23
На настоящий момент вопрос стрики спецодежды решен в ОП ЗАЭС. (план-заказа № 75/296-18 от 18.12.2018). На остальных ОП персонал стирает спецодежду по месту жительства. Заместитель технического директора по производству Супрун Г.Л. Статус: Розгляд
Остання правка 03-10-2019 14:17:51 Обговорення(0)
Шановний пане Директору! Звертаюсь до Вас із пропозицією зі зміною графіків роботи персоналу ЦРТМО ВП "Атомреомнтсервіс", який працює з ШУП на виробничих майданчиках ВП АЕС з 10-ти годинного на 11-12 годинний. Для чого подається дана пропозиція: 1. Меншою кількість працівників закриваємо більші об'єми людино-годин. 2. Працівники більше часу будуть відпочивати, що позитивно відобразиться на виконанні виробничих завдань.
Автор: Анонім Звернення №10 від 11-09-2019 07:32:43
«Положенням про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14 п.4.4. не забороняється встановлювати тривалість робочого дня з нормальними (шкідливими) умовами праці до 12 годин. Тому доцільність встановлення тривалості зміни в 11-12 годин (ШУП) вирішує безпосередньо начальник підрозділу, виходячи з виробничої необхідності. Застосування графіків з тривалістю зміни в 11-12 годин не доцільне в наступних випадках: • Коли персонал ВП АРС працює в складі бригад ЕРП ВП АЕС та ми змушені підлаштовуватися під станційні графіки роботи; • Коли виконання робіт, або відрядження планується терміном більш ніж на 2 тижні, та відсутня можливість ротації персоналу; • Коли роботи виконуються на проммайданчику (на відкритому повітрі) та тривалість світлового дня значно менше тривалості робочої зміни; • При виконанні робіт, що потребують значних фізичних навантажень та концентрації уважності протягом всієї зміни. У всіх інших випадках в виробничих підрозділах ВП АРС застосовуються, за необхідністю, як 11 так і 11,5-11,99 годинні графіки роботи. Начальник ВДВ КОсаренко Д.М. 2. «Положенням про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14 п.4.4 не запрещено устанавливать продолжительность рабочего дня с нормальными условиями труду (вредными условиями труда) до 12 часов, в обоих случаях при работе с НУТ и ВУТ установлена 40- часовая рабочая неделя. В случае работы персонала по сменному графику работы, а в ЦРТМО это практически постоянно, то продолжительность рабочей смены при 3-сменной работе не может быть более 8 часов, а при 2-х сменной работе продолжительность смены может быть до 12 часов, так как в сутках 24 часа. Начальник ООТиЗ Барсукова М.И. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 03-10-2019 12:44:50 Обговорення(0)
Рассмотреть возможность возобновления доступа к внутреннему порталу через интернет,а именно: — "Банк документов" (нормативная документация, производственная документация и т.п.); — ОРД (ознакомление с приказами, …).`
Автор: Аноним Звернення №12 від 11-09-2019 09:25:29
Для обеспечения информационной безопасности при предоставлении доступа к внутреннему порталу ОП АРС через сеть интернет предварительно необходимо внедрить комплекс мероприятий, включающих в себя закупку оборудования, которые требуют соответствующего финансирования (по состоянию на текущий момент оно отсутствует). После их внедрения доступ может быть возобновлен. Начальник ОИТ Кириенко И.М. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 02-10-2019 15:44:57 Обговорення(0)

Ваше ім'я (не обов'язково)

Пропозиція адресована:
 Директор
 ТД-ГІ
 Профспілковий комітет
 Начальник  

Пропозиція стосується:
 Оптимізація праці / культура виробництва
 Охорона праці / техніка безпеки
 Культура безпеки / захищеності
 Виробнича діяльність
 Інфроструктура і соціальний розвіток
 Малозначні події
 Інше

Пропозиція:

Шляхи впровадження:

*Згода на публікацію вказаних даних! Пропозиція буде опублікована з посиланням на ПІБ автора, якщо такі дані були вказані.
Згоден