Скринька ідей та пропозицій

Увага! Впроваджено Скриньку питань, ідей та пропозицій!

Відтепер кожен має можливість поставити питання та залишити свої пропозиції для керівництва. Висловити побажання щодо покращення роботи.
Така форма зворотного зв’язку дозволить з’ясувати найбільш актуальні та проблемні питання, які виникають у працівників, допоможе впровадити нові ідеї та покращити якість роботи, як окремих відділів, так і компанії в цілому.

За бажанням працівника питання, ідею чи пропозицію можна відправити анонімно. Усі звернення будуть безпосередньо відправлені адресатам та уважно розглянуті. Завдяки електронному контролю, автор звернення зможе відстежувати на сайті на якому етапі знаходиться його пропозиція.

За останній рік:
нових 0
розглядається 0
завершено 6
Звернення №
Шановний пане директору! Пропоную розглянути питання паркування особистих автомобілів персоналу ВП АРС біля нашого підприємства. На даний час місць для паркування замало, отже персонал припарковує свої авто уздовж дороги. Це не тільки не зручно, але і небезпечно. Паркування на території ВП АРС є не зовсім зручним для власників автомобілів із-за проходження огляду представниками охорони. По перше, ця процедура не зовсім приємна, бо авто, а також вміст багажу то є речі приватні. По-друге, немає можливості використовувати багажне відділення за прямим його призначенням, бо буде необхідність пояснювати що і звідки взялося.
Шляхи вирішення:
1. Розширення зони паркування уздовж паркану. 2. Огородження спеціальної зони паркування на території ВП АРС. В'їзд та виїзд з якої проводиться без огляду вмісту багажного відділення автомобіля.
Автор: Анонім Звернення №7 від 05-06-2019 08:08:27
На ваше звернення пояснюю наступне: 1. В'їзд на територію і виїзд з території ВП Атомремонтсервіс ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» дозволений, за умови дотримання «Інструкції з організації пропускного режиму ...». У зв'язку з тим, що ВП Атомремонтсервіс є режимним об'єктом і має матеріальні цінності на своєму промисловому майданчику пропускний режим буде тільки посилюватися. 2. Для доставки працівників ВП АРС на місце роботи і назад організований і оплачується транспорт, який прямує за встановленим графіком маршруту і по при необхідності цим транспортом можна скористатися. 3. Місць для паркування біля будівлі АПК-1 ВП Атомремонтсервіс за територією, що охороняється дійсно не вистачає. У зв'язку з цим розроблено проект на автостоянку в складі проекту «Реконструкція системи охорони та доступу на територію виробничої бази ВП АРС ...» на 50 місць для паркування. Проект пройшов експертизу, зараз проходить процедуру погодження та затвердження в міністерстві Енергетики та вугільної промисловості та в дирекції ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ». Після затвердження Проекту ... і виділення достатнього фінансування буде здійснено реалізацію даного Проекту за планом на 2020 рік. ЗДРПР Зорін А.Ю. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 06-06-2019 12:16:41
Змінити виробничий графік ВП АРС. Початок роботи 7.55, закінчення роботи у 17.10 (з понеділка по четвер). У п"ятницю працювати до 16.00. Для РКЦ скоротити час обідньої перерви до 48 хв. , що також призведе до скорочення робочого дня у п"ятницю до 16.00. Сподіваємось на Ваше на порозуміння.
Автор: Анонім Звернення №2 від 15-02-2019 15:41:28
1. Згідно Додатку №1 до Колективного договору ВП АРС «Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників ВП «Атомремонтсервіс» для працівників ВП АРС з нормальними умовами праці встановлюється п'ятиденний робочий тиждень тривалістю 40 годин. 2. Для працівників ВП АРС які виконують роботу з ремонту обладнання на проммайданчиках ВП АЕС на підставі «Положення про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14, робота організована за підсумованим обліком робочого часу відповідно до ст.61 «Кодексу законів про працю України» тривалість робочого часу за обліковій період не повинна перевищувати норми годин, встановленої діючим законодавством. 3. Пропонований в зверненні режим роботи з понеділка по четвер з 7.55 до 17.10 у табелі робочого часу буде визначатися як не 8 годин, а 8,25, робота в п'ятницю з 7.55 до 16.00 буде визначатися 7,083. 4. Згідно з діючим режимом роботи ВП АРС з 8.00 до 17.00 у табелі робочого часу робочий день визначається як 8, у том числи якщо працівник знаходиться на лікарняному чи в відпустці тож ставиться 8. 5. В разі прийняття запропонованого режиму в ці дні (відпустка, лікарняний) буде ставитись в табелі 8,25 чи 7,083. ВИСНОВОК: 1. Програма 1-С табельного обліку не передбачена для визначення дробових чисел з двома знаками після коми. 2. Працівникам які направляються на виконання робіт за підсумованим обліком робочого часу але в обліковому періоди знаходяться на лікарняному чи в відпустці або проходять навчання в НТЦ на базі АРС буде не можливо розрахувати норму годин за виробничими графіками роботи (щомісячно розраховується до 250 графіків). 3. З огляду на то що організація роботи ВП «Атомремонтсервіс» пов'язана з роз'їзним характером робіт за підсумованим обліком робочого часу встановлений режим роботи ВП АРС затверджений наказом директора змініти не можливо. НВОПіЗ Барсукова М.І. Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 23-05-2019 07:45:07
Збільшити робочий день з понеділка по четвер на 15 хв. (не за рахунок обідньої перерви). У п"ятницю працювати до 16.00
Шляхи вирішення:
Змінити виробничий графік ВП АРС.
Автор: Анонім Звернення №3 від 15-02-2019 15:47:06
1. Згідно Додатку №1 до Колективного договору ВП АРС «Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників ВП «Атомремонтсервіс» для працівників ВП АРС з нормальними умовами праці встановлюється п'ятиденний робочий тиждень тривалістю 40 годин. 2. Для працівників ВП АРС які виконують роботу з ремонту обладнання на проммайданчиках ВП АЕС на підставі «Положення про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14, робота організована за підсумованим обліком робочого часу відповідно до ст.61 «Кодексу законів про працю України» тривалість робочого часу за обліковій період не повинна перевищувати норми годин, встановленої діючим законодавством. 3. Пропонований в зверненні режим роботи з понеділка по четвер з 7.55 до 17.10 у табелі робочого часу буде визначатися як не 8 годин, а 8,25, робота в п'ятницю з 7.55 до 16.00 буде визначатися 7,083. 4. Згідно з діючим режимом роботи ВП АРС з 8.00 до 17.00 у табелі робочого часу робочий день визначається як 8, у том числи якщо працівник знаходиться на лікарняному чи в відпустці тож ставиться 8. 5. В разі прийняття запропонованого режиму в ці дні (відпустка, лікарняний) буде ставитись в табелі 8,25 чи 7,083. ВИСНОВОК: 1. Програма 1-С табельного обліку не передбачена для визначення дробових чисел з двома знаками після коми. 2. Працівникам які направляються на виконання робіт за підсумованим обліком робочого часу але в обліковому періоди знаходяться на лікарняному чи в відпустці або проходять навчання в НТЦ на базі АРС буде не можливо розрахувати норму годин за виробничими графіками роботи (щомісячно розраховується до 250 графіків). 3. З огляду на то що організація роботи ВП «Атомремонтсервіс» пов'язана з роз'їзним характером робіт за підсумованим обліком робочого часу встановлений режим роботи ВП АРС затверджений наказом директора змініть не можливо. НВОПіЗ Барсукова М.І. Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 23-05-2019 07:44:45
Коллектив АРСа предлагает на каждом этаже установить куллеры с питьевой водой. Скоро лето.
Шляхи вирішення:
За счет сметы АРСа.
Автор: Анонім Звернення №4 від 02-04-2019 09:02:35

Сейчас уже считается нормой, когда предприятия производят такие расходы для обеспечения комфортной работы своих сотрудников, как затраты на приобретение питьевой воды в бутылках, одноразовой посуды, средств личной гигиены и бытовой химии, чайников, микроволновых печей куллеров и т. д.

На сегодняшний день, несмотря на важность обеспечения работников питьевой водой, обязательность такого обеспечения предусмотрена только для определенных категорий работников.

Обязательное обеспечение работников горячих цехов газированной соленой водой предусмотрено ст. 167 КЗоТ. По этой статье цехи и производственные участки, на которых нужно организовать обеспечение газированной соленой воды, определяют органы санитарного надзора по согласованию с собственником предприятия.

Однако обеспечение работников горячих цехов газированной соленой водой не освобождает предприятие от обязанности обеспечения работников всех других отраслей доброкачественной пресной водой. В соответствии со ст. 4 Закона № 4004 от24.02.1994 «По обеспечению санитарного и эпидемиологического благополучия населения» каждый работник имеет право на безопасные для здоровья и жизни условия труда, в т. ч. на обеспечение питьевой водой, поэтому соблюдение прав работников является прямой обязанностью работодателя.

Перечень мероприятий и средств по охране труда, затраты на осуществление и приобретение которых включаются в расходы, установлен Перечнем № 994, «Об утверждении перечня мероприятий и средств по охране труда» утвержденного постановлением КМУ от 27.06.2003г. и прямого отнесения затрат на обеспечение работников очищенной питьевой воды к средствам по охране труда и к расходам он не содержит.

Законодательным документом, устанавливающим порядок обеспечения населения качественной и безопасной для здоровья питьевой водой, является Закон №2918, от 18.05 2017 «О питьевой воде, питьевое водообеспечение и водоотведение» согласно ст. 1 которого питьевая вода — это вода, по органолептическим свойствам, химическому и микробиологическому составу и радиологическим показателям соответствующая государственным стандартам и санитарному законодательству.

Требования к питьевой воде установлены государственными санитарными нормами и правилами «Гигиенические требования к воде питьевой, предназначенной для потребления человеком» ГСанПиН 2.2.4-171-10 утвержденного приказом Мин здрава Украины №400 от 12.05.2010г, и обязательны к исполнению всеми лицами, как физическими, так и юридическими, причастными к обеспечению водой населения Украины

Нарушение данными лицами санитарно-гигиенических и санитарно-противоэпидемических правил и норм влечет за собой ответственность, предусмотренную разделом VI Закона №4004. Статьей 22 Закона №2918 потребителям предоставлено право на обеспечение питьевой водой, качество которой должно соответствовать государственным стандартам.

Поэтому, если качество поставляемой централизованно водопроводной питьевой воды не соответствует установленным нормам, что может установить лаборатория территориальных органов государственной санитарно-эпидемиологической службы, то предприятия могут самостоятельно покупать очищенную питьевую воду и относить затраты на ее приобретение на свои валовые расходы как расходы, связанные с охраной труда.

Во всех других случаях отнесение понесенных на приобретение очищенной воды затрат к валовым расходам будет проблематично, точнее, такие расходы будут покрываться за собственный счет предприятия.

Поэтому, подразделение ОП АРС, являясь обособленным подразделением ГП НАЭК «ЭНЕРГОАТОМ», не имеет собственных средств, и не может закупать ни чайники, ни куллеры, ни очищенную воду. На сегодня сделан запрос в Славутичский водоканал, с просьбой ; сообщить о состоянии водопроводной воды. Соответствующие выводы будут сделаны после получения ответа.

Ответ ГОРВОДОКАНАЛА По официальному ответу Славутичского горводоканала качество поставляемой централизованно водопроводной питьевой воды соответствует установленным нормам. В связи с этим ОП АРС не может покупать очищенную питьевую воду и относить затраты на ее приобретение на свои валовые расходы, как расходы, связанные с охраной труда. ЗДЭ Сухоруков В.И.
Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 23-05-2019 07:42:57
Добрый день уважаемые руководители предприятия!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Рабочее место не для еды!!! Некоторые работники офиса едят на своих рабочих местах (завтракают, обедают, регулярно пьют чай и кофе). Правомерно ли установить запрет на прием пищи напитков на рабочем месте, закрепив это требование в локальном нормативном акте? Если такой запрет правомерен, должен ли работодатель организовать возможность приема пищи в другом месте, выделив под эти цели отдельное помещение? Ответ: Если по условиям работы работникам в течение рабочего дня (смены) может быть фактически предоставлен перерыв для отдыха и питания, а также, если иное не установлено соглашением сторон трудового договора, коллективным договором или локальными нормативными актами, действующими в организации, работодатель не обязан создавать для работников условия для приема пищи на своей территории и обеспечивать их специально отведенным для этого помещением. При этом работодатель вправе издать приказ (иной локальный нормативный акт) о запрете на прием пищи и напитков на рабочем месте. Скажите пожалуйста, когда мы перестанем питаться за клавиатурой (это в первую очередь небезопасно)???
Шляхи вирішення:
Если ответ будет положительным (то есть вы согласны организовать комнату для приема пищи) , то давайте посмотрим в нормы ДБН В.2.2-28:2010. Будинки адміністративного та побутового призначення п.5.2.4.5 Площадь комнаты приема пищи следует определять из расчета 1 м2 на каждого посетителя или 1,65 м2 на инвалида, пользующегося креслом-коляской, но не менее 12 м2. Комната приема пищи должна быть оборудована умывальником, стационарным кипятильником, электрической плитой, холодильником. При числе работающих до 10 чел. в смену вместо комнаты приема пищи допускается предусматривать в гардеробной дополнительное место площадью 6 м2 для установки стола для приема пищи.
Автор: Агент 007 Звернення №5 від 16-04-2019 13:45:02
Вопрос об организации комнаты для приема пищи был рассмотрен на заседании Совета по культуре безопасности ОП АРС. Дано поручение ЗДЭиР рассмотреть возможность оборудования комнаты для приема пищи. В настоящий момент в зданиях АБК-1, АБК-2 нет помещений, которые можно отнести к помещениям для приема пищи и которые соответствуют санитарным нормам для таких помещений. При проведении ремонта здания АБК-1 одно из помещений будет переоборудовано, в соответствии с требованиями ДБН В.2.2-28:2010, под комнату для приема пищи. ЗДРПР Зорин А.Ю. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 23-05-2019 07:42:05
Просим провести анализ по вопросу внесения изменений в Приложения к Должностным инструкциям. Как вносятся данные изменения (когда меняется шифр Положений или объем знаний и т.д.) в других подразделениям НАЭК Возможно эти изменения вносятся только в электронном виде, а в бумажном варианте после пересмотра ДИ или КХ. Основная цель ДИ или КХ знание задач и обязанностей персонала.Приложения носят дополнительную информацию. Для внесения изменений в шифры Положений,внесение дополнительных документов и тому подобное занимают очень большой объем времени персонала, которое можно было бы применить для исполнения своих непосредственных должностных обязанностей. А сколько бумаги тратиться на это?
Автор: Анонім Звернення №6 від 23-04-2019 09:04:00
Внесення змін в посадові інструкції, в тому числі і в додатки до них, здійснюється ідентично і за однією процедурою у всій Компанії. Порядок роботи з документами у Компанії та Відокремлених підрозділах визначено у ПЛ-Д.0.06.001-16 «Положення про роботу з виробничою документацією ДП «НАЕК «Енергоатом». Відокремлені підрозділи можуть розробляти свої документи щодо роботи з виробничою документацією, але виключно з врахуванням вимог ПЛ-Д.0.06.001-16. У ВП «Атомремонтсервіс» порядок розроблення посадових інструкцій та внесення змін до них регламентують наступні документи: ПЛ-Д.31.005-19 «Положення про роботу з виробничою документацією» (є в обсязі знань більшості посадових інструкцій); МТ-Ч.31.025-13 «Методика якості ВП «Атомремонтсервіс». Управління документацією. Настанова щодо розроблення посадових інструкцій», які розроблені з урахуванням вимог ПЛ-Д.0.06.001-16. Звертаю Вашу увагу, що СОУ НАЕК 001 «Управління документацією. Система документації ДП«НАЕК «Енергоатом». Класифікація документів та загальні положення» чітко визначає поняття: Оригінал, Копія, Копія врахована, Копія електронна. З термінології зрозуміло, що зміни вносяться виключно до оригіналів документів, в іншому разі втрачається автентичність. Також звертаю Вашу увагу, що зміни в посадові інструкції персоналу вносить особа, що відповідає в підрозділі за поводження з виробничою документацією, ці обов’язки на неї покладені відповідним розпорядженням керівника і входять до переліку основних обов’язків. Тому, якщо внесення змін до посадових інструкцій та підтримка їх в актуальному стані заважає виконанню безпосередніх посадових обов’язків, рекомендую звернутися з цим питанням до безпосереднього керівника з приводу перерозподілу обов’язків у підрозділі. Начальник ВЗЯ Карпенко Ю.М. Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 07-05-2019 14:39:22

Ваше ім'я (не обов'язково)

Пропозиція адресована:
 Директор
 ТД-ГІ
 Профспілковий комітет
 Начальник  

Пропозиція стосується:
 Оптимізація праці / культура виробництва
 Охорона праці / техніка безпеки
 Культура безпеки / захищеності
 Виробнича діяльність
 Інфроструктура і соціальний розвіток
 Малозначні події
 Інше

Пропозиція:

Шляхи впровадження:

*Згода на публікацію вказаних даних! Пропозиція буде опублікована з посиланням на ПІБ автора, якщо такі дані були вказані.
Згоден