Скринька ідей та пропозицій

Увага! Впроваджено Скриньку питань, ідей та пропозицій!

Відтепер кожен має можливість поставити питання та залишити свої пропозиції для керівництва. Висловити побажання щодо покращення роботи.
Така форма зворотного зв’язку дозволить з’ясувати найбільш актуальні та проблемні питання, які виникають у працівників, допоможе впровадити нові ідеї та покращити якість роботи, як окремих відділів, так і компанії в цілому.

За бажанням працівника питання, ідею чи пропозицію можна відправити анонімно. Усі звернення будуть безпосередньо відправлені адресатам та уважно розглянуті. Завдяки електронному контролю, автор звернення зможе відстежувати на сайті на якому етапі знаходиться його пропозиція.

За останній рік:
нових 5
дата
Звернення №
Чи можливо зробити, щоб була можливість сортувати за датою та на виконані або не виконані пропозіції
Шляхи вирішення:
Встановити фільтр (сортування по даті, та по пропозіціям які виконані або невиконані
Автор: Анонім Звернення №33 від 28-11-2019 11:19:18
Для цих задач ви можете використовувати наявний фільтр.

Є можливість фільтрувати запитання за статусом розглядається і завершені
Також є можливість переглядати ті звернення, що ви вибрали для відстеження для цього потрібно зайти на вкладку Обговорення та ви маєте бути зареєстрованим користувачем.
За вашим побажанням в цьому ж фільтрі було додано можливість формувати порядок запитань за датою створення
Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 28-11-2019 16:32:23 Обговорення(1)
Добрый день уважаемые руководители!!!!! Хотелось бы повысить мотивацию персонала, как молодых работников (вновь принятых) чтобы не было желания побыстрее уйти и утвердить их желание остаться работать, так и старых заслуженных работников которые всецело и без остатка отдают себя работе на нашем предприятии (остаются для выполнения неотложных задач, работают в авральном режиме, жертвуют выходными, с прилежным отношением к работе, не имеют выговоров и нарушений режима, жертвуют своим временем и здоровьем ради Атомной промышленности Украины!!!)
Шляхи вирішення:
Вернуть Фонды Начальников Цехов, для премирования добросовестных и верных своему и общему делу работников АРСа!!!!!
Автор: Карл Добрый Звернення №31 від 01-10-2019 08:33:52
Статус: Розгляд
Остання правка 28-11-2019 16:31:45 Обговорення(0)
Шановний Іване Івановичу! У зв’язку з роз’їзним характером робіт переважної більшості персоналу, прошу розглянути можливість забезпечення безкоштовного надання послуг спортивно-оздоровчих закладів міст, в яких персонал АРСу перебуває найчастіше: Вараш, Енергодар, Нетішин, Южноукраїнськ.
Автор: Мельник Олександр Звернення №28 від 23-09-2019 19:18:47
Данный вопрос прорабатывался с площадками ОП АЭС. Первичной профсоюзной организации ОП АРС было предложено заключать договор на конкретное количество посещений ФОКов, бассейнов в определённое время. Фактически это договор аренды ФОКа, бассейна на определённое время. В г.Славутич посещение ФОКов, бассейна проходит в удобное для работника время, оплату ППО ОП АРС проводит по фактической посещаемости занятий. Вопрос еще раз будет проработан с площадками ОП АЭС. Председатель ППО ОП АРС Лавриченко И.И. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 16-10-2019 10:51:38 Обговорення(0)
Краткое содержание вопроса: табельный учёт во время замещения руководителя. Суть вопроса: В период временного замещения руководителя отдела (АУП), с выплатой разницы в окладах, работник (ППП) освобождается от своих обязанностей и выполняет обязанности руководителя в полном объеме в соответствии с должностной инструкцией руководителя. Однако, если не перевести работника, замещающего руководителя, из ППП в АУП, возникает коллизия в табельном учёте. В соответствии с Положением о ведении табельного учёта использованного рабочего времени персоналом ОП АРС, для ППП необходимо указывать план-заказ на который необходимо отнести трудозатраты за отработанное время. При этом работник, замещающий руководителя, выполняя административные и организационно-технические задачи никоим образом не задействован, в работах по заключённым с ОП АЭС или ГП НАЭК планам-заказам, но все-таки табелируется по какому-либо плану-заказу как ППП, а не АУП. В условиях дефицита трудочасов, по которым работники отдела могут находиться на площадке ОП АРС и осуществлять свою текущую деятельность (анализ данных, подготовка (разработка) производственной (отчетной) документации, отработка современных методик, изучение зарубежного опыта и достижений науки и техники в мире), мы должны потратить около 200 чел/часов в год на деятельность не связанную с заказами ОП АЭС или дирекции ГП НАЭК. Так же, при направлении в командировку в Киев, для решения общих вопросов, связанных с деятельностью отдела (совещание, согласование нормативной, производственной документации по общим тематикам отдела) необходимо указать в приказе и табеле план-заказ, на который можно отнести трудозатраты по командировке. Например, не логично направить работника в ОП КБ АП на совещание рабочей группы по виброналадке турбоагрегатов и табелировать его по плану-заказу ОП РАЭС по теме «Техническое диагностирование электроприводной арматуры».
Шляхи вирішення:
1. Внести изменения в Положение о ведении табельного учёта…, где четко прописать процедуру табельного учета для работников ППП освобождённых от своих обязанностей с целью временного замещения руководителя (АУП) в соответствии с действующим законодательством и НПА. 2. Внести изменения в программное обеспечение по учету трудозатрат «1С» в части возможности замены категории работника с ППП на АУП и наоборот.
Автор: Ерлыкин Виктор Звернення №24 від 22-09-2019 07:50:05
На теперішній час є можливість в табелі обліку використання робочого часу в графі 6 «Заказ» замість план-замовлення зазначати «Атомремонтсервіс» у випадку, коли робочий час працівника неможливо безпосередньо за даними первинних документів відносити до конкретних план-замовлень. В такому випадку, фактично нарахована сума такої заробітної плати включається до складу загальновиробничих витрат. Відповідно до п 3.5 «Положення табельного обліку використання робочого часу персоналу ВП «Атомремонтсервіс» ПЛ-Д.14.004-16 для працівників, які навчаються на базі ВП АРС або виконують роботи за «господарською діяльністю» в табелі вносяться окремі рядки, де фактично відображається їх зайнятість робочого часу. У вищезазначене Положення будуть внесені зміни, де будуть зазначені не тільки конкретно два випадки (навчання та господарська діяльність на базі ВП АРС), а взагалі, коли робочий час працівника неможливо віднести безпосередньо до план-замовлень, то в гр..6 Табелю «Заказ» зазначати «Атомремонтсервіс». Заступник головного бухгалтера Л.І. Дмитрук Статус: Розгляд
Остання правка 16-10-2019 10:49:59 Обговорення(0)
Уважаемый Виталий Анатольевич! Прошу наболевшие вопросы: 1. Когда будет роба и спецобувь правильного пошива и размеров. А так же их количество. Размеры закупаются или производятся на глаз. Обувь вроде на вид не плохая но размер заявленный не соответствует действительности. А на площадках требуют. 2. Почему при работе по ОВУТ в пенсионный фонд зачисляется год, только тогда, когда отработает 365 дней? Разве фонд рабочего времени 365 дней и выходных нет? При этом рабочий день составляет 7.2 часа, а не 9 как у нас. Где же суммированные график работы? Повезло ещё тем людям которые отработали свой 1й список на ЧАЭС. 3. Нормы выдачи СИЗов. Почему на работника на месяц (командировку) выделяется 3 пары перчаток, а ИТРу 1 пара? Это не правильные нормы. Перчатки рвутся максимум через 2дня. А если не рвутся то где хранить промаслянные перчатки. 1 пара- 1 день рабочим и 1 пара 3 дня ИТР. Как то так.
Шляхи вирішення:
Очевидны.
Автор: Анонім Звернення №20 від 18-09-2019 18:49:40
1. Для закупки спецодежды и спецобуви разработаны «Технічні вимоги та умови постачання. Костюм (чоловічий/жіночий)» ТВ-П.12.001, «Технічні вимоги та умови постачання. Костюм для захисту від знижених температур» ТП-П.12.002, «Технічних вимогах та умовах постачання. Взуття робоче» ТВ-П.12.003. Входной контроль реальных размеров изделий соответствия требованиям ГОСТ 29335-92, «Технічним вимогам…» производится комиссией в составе представителей ОТК, СХиСЗ, СОТПБиВН, профкома и утверждается директором. С целью предотвращения получения персоналом спецодежды и спецобуви не соответствующего размера, была направлена с/з №12-41/67 от 21.03.2019 для уточнения/обновления информации касательно размеров, указанных в карточках. Начальник СОТПБиВН Т.П. Ковальчук 2. Все работники ОП АРС были приняты с НУТ и правом выполнения работ в зоне с вредными и особо вредными условиями труда при разъездном характере работы. Работа в таких условиях засчитывается к льготному стажу по СП №1 и №2 для назначения пенсии. Подтверждением количества дней льготного стажа работы в зоне является справка, выданная и подписанная стороной заказчика АЭС, и табель учета рабочего времени, только тех дней, когда работник был занят в данных условиях полный рабочий день. Каждый месяц в ОК сдаются оригиналы справок с табелями для введения их в базу программы С-1 для накопительного учета льготного стажа по СП №1 или СП №2 и передачи этих дней каждый месяц до 17 числа в Пенсионный Фонд в отдел персонификации. Отдел кадров имеет право отображать и вести накопительный учет только тех календарных дней, которые есть в справках, а право вести подсчет и переводить календарные дни в месяцы и года для назначения пенсий имеет право только Пенсионный Фонд. Для уточнения информации обращаться по телефону в ОК АРС 04579 -2-37-50 . Начальник ОК И.И. Коршун 3. Нормы выдачи перчаток определены НПАОП 0.00-3.07-09 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості», НПАОП 0.00-3.23-18 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі», НПАОП 0.00-3.22-14 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам, які зайняті на роботах з радіоактивними речовинами та джерелами іонізуючого випромінювання». Для увеличения норм выдачи работники должны обратится к руководителю подразделения, который готовит обоснование и предложения к Совместному решению о внесении изменений в Коллективный договор по увеличению норм выдачи СИЗов. После утверждения Совместного решения нормы выдачи перчаток изменяются. Начальник СОТПБиВН Т.П. Ковальчук Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 03-10-2019 15:12:05 Обговорення(0)
Шановний Віталіє Анатолійовичу! З метою мотивування новоприйнятих працівників до подовження роботи у ВП АРС, пропоную: 1. При формуванні списку осіб, що підлягають преміюванню за підсумками року, включати до цього переліку працівників, що на кінець преміювального періоду часу мають стаж роботи у ВП АРС менше одного року. 2. Нарахування премії цим працівникам проводити пропорційно відпрацьованому часу. З повагою ПІТ ВОЯП ІЦ Кулик Є.І.
Автор: Кулик Євген Ігорович Звернення №17 від 12-09-2019 09:31:05
Винагорода працівникам за підсумками роботи за рік нараховується згідно Положення «Про виплату винагороди ….» ПЛ-К.0.24.072-18, яке є невід’ємною частиною Колективного договору Компанії. Усі зміни, доповнення до цього Положення здійснюються за взаємною згодою сторін у порядку, визначеному Колективним договором тобто виносяться на схвалення конференції трудового колективу ДП «НАЕК «Енергоатом». Пропоную при обговоренні наступного проекту Колективного договору Компанії внести Вашу пропозицію. Тво НВОПіЗ Іус В.А. Статус: Розгляд
Остання правка 03-10-2019 15:08:54 Обговорення(0)
Самый ценный актив нашего предприятия — персонал. Как мы все знаем, активы необходимо защищать. В условиях оттока квалифицированных кадров, а также для привлечения новых специалистов необходимо, кроме актуальной заработной платы, предложить работнику расширенный социальный пакет. Он должен в себя включать корпоративное медицинское страхование всех членов семьи работника (за счет предприятия). Данный пункт соцпакета, в настоящее время, является предложением "по умолчанию" у ведущих работодателей как в Украине, так и в мире.
Автор: Анонім Звернення №25 від 22-09-2019 08:24:16
Відповідь на звернення №25 від 22.09.2019 26 жовтня 2018 року відбулось засідання робочої комісії з проекту Колективного договору ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2019-2020 роки. У Додатку №2 (п.1.5) до протоколу засідання комісії зазначено пропозиції ВП «Енергоатом-Трейдинг» та ППО НАЕК «Енергоатом» щодо забезпечення за рахунок коштів Компанії страхування працівників ДП «НАЕК «Енергоатом». Комісія одноголосно вирішила: провести окреме засідання робочої комісії з Колективного договору із запрошенням експертів з питань медичного страхування для формування пропозицій щодо діяльності керівництва Компанії з цього питання. Конференція трудового колективу ДП «НАЕК «Енергоатом», яка відбулась 27 грудня 2018 року схвалила Колективний договір Компанії на 2019-2020 роки (Постанова №15 від 27.12.2018 року ). Згідно п.6.19 Колективного договору ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2019-2020 роки роботодавець зобов’язується: «Приймати дольову участь у забезпеченні медичного страхування працівників ДП «НАЕК «Енергоатом» в межах фінансових можливостей Компанії». Робота з організації системи медичного страхування проводиться і зараз. Опрацьовується досвід ВП ЮУАЕС щодо дольової участі у медичному страхування працівників. Відповідальні виконавці заходу з організації системи медичного страхування у Компанії (Додаток №3 до наказу №61 від 24.01.2019): Муляр Г.М. – директор дирекції з кадрів та соціальних питань; Айсін А.А. – віце-президент Компанії; Мусевич Н.П. - Виконавчий директор з юридичних питань та супроводу процедур закупівель; Лич О.В. – голова ППО ДП «НАЕК «Енергоатом». Колективний договір ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2019-2020 роки та протоколи засідань робочої групи з Колективного договору розміщено на інформаційному ПОРТАЛІ ВП АРС. ТВО начальника УКСР І.І.Коршун Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 03-10-2019 14:45:09 Обговорення(0)
Рассмотреть возможность решения проблемы со стиркой спец.одежды на всех площадках АЭС. Данный вопрос на уровне мастеров и нач.участков решить невозможно.
Автор: Анонім Звернення №15 від 12-09-2019 08:43:23
На настоящий момент вопрос стрики спецодежды решен в ОП ЗАЭС. (план-заказа № 75/296-18 от 18.12.2018). На остальных ОП персонал стирает спецодежду по месту жительства. Заместитель технического директора по производству Супрун Г.Л. Статус: Розгляд
Остання правка 03-10-2019 14:17:51 Обговорення(0)
Шановний пане Директору! Звертаюсь до Вас із пропозицією зі зміною графіків роботи персоналу ЦРТМО ВП "Атомреомнтсервіс", який працює з ШУП на виробничих майданчиках ВП АЕС з 10-ти годинного на 11-12 годинний. Для чого подається дана пропозиція: 1. Меншою кількість працівників закриваємо більші об'єми людино-годин. 2. Працівники більше часу будуть відпочивати, що позитивно відобразиться на виконанні виробничих завдань.
Автор: Анонім Звернення №10 від 11-09-2019 07:32:43
«Положенням про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14 п.4.4. не забороняється встановлювати тривалість робочого дня з нормальними (шкідливими) умовами праці до 12 годин. Тому доцільність встановлення тривалості зміни в 11-12 годин (ШУП) вирішує безпосередньо начальник підрозділу, виходячи з виробничої необхідності. Застосування графіків з тривалістю зміни в 11-12 годин не доцільне в наступних випадках: • Коли персонал ВП АРС працює в складі бригад ЕРП ВП АЕС та ми змушені підлаштовуватися під станційні графіки роботи; • Коли виконання робіт, або відрядження планується терміном більш ніж на 2 тижні, та відсутня можливість ротації персоналу; • Коли роботи виконуються на проммайданчику (на відкритому повітрі) та тривалість світлового дня значно менше тривалості робочої зміни; • При виконанні робіт, що потребують значних фізичних навантажень та концентрації уважності протягом всієї зміни. У всіх інших випадках в виробничих підрозділах ВП АРС застосовуються, за необхідністю, як 11 так і 11,5-11,99 годинні графіки роботи. Начальник ВДВ КОсаренко Д.М. 2. «Положенням про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14 п.4.4 не запрещено устанавливать продолжительность рабочего дня с нормальными условиями труду (вредными условиями труда) до 12 часов, в обоих случаях при работе с НУТ и ВУТ установлена 40- часовая рабочая неделя. В случае работы персонала по сменному графику работы, а в ЦРТМО это практически постоянно, то продолжительность рабочей смены при 3-сменной работе не может быть более 8 часов, а при 2-х сменной работе продолжительность смены может быть до 12 часов, так как в сутках 24 часа. Начальник ООТиЗ Барсукова М.И. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 03-10-2019 12:44:50 Обговорення(0)
Рассмотреть возможность возобновления доступа к внутреннему порталу через интернет,а именно: — "Банк документов" (нормативная документация, производственная документация и т.п.); — ОРД (ознакомление с приказами, …).`
Автор: Аноним Звернення №12 від 11-09-2019 09:25:29
Для обеспечения информационной безопасности при предоставлении доступа к внутреннему порталу ОП АРС через сеть интернет предварительно необходимо внедрить комплекс мероприятий, включающих в себя закупку оборудования, которые требуют соответствующего финансирования (по состоянию на текущий момент оно отсутствует). После их внедрения доступ может быть возобновлен. Начальник ОИТ Кириенко И.М. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 02-10-2019 15:44:57 Обговорення(0)
Добрый день уважаемый Виталий Анатольевич, Мы работники АРСа хотим чтобы СОТ помогал нам в работе когда приезжают на площадки ( мы уже не говорим о том что эта помощь в решении многих вопросах связанных с их работой, должна быть постоянной, регулярной и систематической), а не как обычно при приезде дрючил нас по поводу и без повода (то есть за их ошибки получаем мы). Ведь СОТ ( да и офис АРСа в целом) создан чтобы облегчать работу нам на площадках, а получается что не только не облегчает, а наоборот усложняет и напрягает и так не очень дружественную обстановку!
Шляхи вирішення:
Предлагаю на каждую площадку выделить по одному работнику СОТа, для решения задач связанных с ИХ работой, если нельзя выделить на постоянной основе, тогда пусть приезжают периодически, и не дрючить нас, а помогать всеми силами облегчить нашу и не без того как Вы знаете сложную (в условиях) работу. Ведь если нельзя повысить зарплату, улучшить социальный пакет, тогда- я знаю 100% можно улучшить условия работы (проживание, проезды, разрешения на работу, выходные, лпп и т.д и т.п). Спасибо за возможность выговориться!
Автор: Карл Добрый Звернення №30 від 01-10-2019 08:08:43
Статус: Розгляд
Остання правка 01-10-2019 13:26:37 Обговорення(0)
Шановний Віталіє Анатолійовичу! У зв’язку з роз'їзним характером робіт, більшість працівників АРСу ознайомлюється з наказами та дізнається про новини підприємства зі значним запізненням. З метою інформування працівників підприємства, пропоную створити групу в Viber чи канал Telegram, де будуть оприлюднюватися накази, котрі потребують ознайомлення всіх працівників та публікуватимуться останні новини підприємства.
Шляхи вирішення:
Створення та адміністрування групи в Viber чи каналу Telegram.
Автор: Мельник Олександр Звернення №26 від 23-09-2019 18:33:06
Статус: Розгляд
Остання правка 25-09-2019 07:34:05 Обговорення(0)
Шановний Віталіє Анатолійовичу! У зв’язку з виробничої необхідністю, прошу забезпечити доступ до документації, яка використовується під час роботи, через мережу Інтернет, шляхом створення закритого (не публічного) ресурсу. Пропоную створити віртуальну бібліотеку, в якій буде розміщена конструкторська, нормативна та технічна документація підприємства. Для запобігання неконтрольованого розповсюдження документації, пропоную обмежити доступ шляхом авторизації користувачів (логін та пароль).
Шляхи вирішення:
Створення віртуальної бібліотеки, в якій буде розміщена конструкторська, нормативна та технічна документація підприємства.
Автор: Мельник Олександр Звернення №27 від 23-09-2019 19:06:16
Статус: Розгляд
Остання правка 25-09-2019 07:33:58 Обговорення(0)
Шановний пане Директору! Звертаюсь до Вас із пропозицією інспекції контролю умов проживання працівників ВП "Атомремонтсервіс" в період відрядження на ВП ХАЕС (м.Нетішин). Умови проживання є неналежними: 1. В більшості квартир не прибирається (доводиться самому прибирати). 2. Наявні таргани. 3. Немає вільної шафи (чи полички) для особистих речей. 4. Часто навідуються господарі квартир.
Автор: Анонім Звернення №11 від 11-09-2019 07:52:51
На ваше звернення повідомляю наступне: адміністрація ВП АРС вже майже 15 років співпрацює у м. Нетішині з приватним підприємцем Гей Ж.Л. За ці роки нарікань від персоналу не виникало, а якщо і були маленькі непорозуміння, то вони вирішувалися швидко і на місці. У цьому році наші працівники проживали в багатьох квартирах (на даний час проживають у 35 квартирах), тому для вирішення вашого питання потрібна додаткова інформація, а саме: адреси квартир в яких потрібно усунути вказані недоліки. Начальник УКСР Хорошева Л.М. Статус: Розгляд
Остання правка 17-09-2019 13:07:43 Обговорення(0)
Уважаемый Виталий Анатольевич!Мы были бы признательны,если бы Вы рассмотрели возможность обеспечения офисной техникой(МФУ)на всех площадках АЭС,для облегчения оформления технической и финансовой документации.
Автор: Анонім Звернення №19 від 15-09-2019 20:24:30
Статус: Розгляд
Остання правка 17-09-2019 13:06:22 Обговорення(0)
Шановний Віталіє Анатолійовичу! У з’вязку з різноплановістю виконуваних робіт ВП АРС, нашим персоналом вирішуються неординарні завдання організаційного, технічного, соціального та іншого характеру. Деякі шляхи вирішення цих завдань можуть вважатися такими, що мають ознаки раціоналізаторських пропозицій чи являються такими. У технічному напрямку це можуть бути корисні моделі чи, навіть, винаходи. Розвиток рішень у сфері інтелектуальної власності підприємства – це всебічний розвиток самого підприємства, його іміджу та кваліфікації персоналу. На сьогоднішній день раціоналізаторська діяльність ВП АРС провадиться згідно з ПЛ-Д.16.006-16 «Положення про порядок складання, розгляду і впровадження раціоналізаторських пропозицій». В той же час, наскільки відомо, з початку існування нашого підприємства, документально не оформлено ні однієї пропозиції. Гадаю, це пов’язано з: 1. Відсутністю заяв керівництва щодо розвитку потенціалу інтелектуальної власності, що є першою сходинкою у мотивуванні колективу. 2. Відсутністю досвіду документального супроводження пропозицій на рівні підрозділів, а у напрямку патентного ведення – повна необізнаність. 3. Відсутністю загальної інформованості та конкретних знань працівників щодо раціоналізаторської діяльності як процесу. Задля вирішення цього питання пропоную застосувати комплексний підхід, що має включати: 1. Визначення вектору розвитку сектору інтелектуальної власності підприємства. 2. Проведення роз’яснювальної роботи керівників підрозділів з персоналом. 3. Вивчення внутрішнього досвіду Компанії та міжнародного досвіду з налагодженням необхідних зв’язків корпоративної підтримки. 4. Забезпечення доступу до інформаційних баз-бібліотек інтелектуальної власності. 5. Розробка відповідного курсу на базі НТЦ ВП АРС та проведення навчання з раціоналізаторської діяльності та патентного ведення. Вважаю суттєвим значення цієї тематики, бо, наразі, нашим підприємством не задіяно один з показників інтелектуальної ваги. В динамічних умовах ринкових відносин цей потенціал має розглядатися як додатковий важіль розвитку та конкурентної здатності. З повагою ПІТ ВОЯП ІЦ Кулик Є.І.
Автор: Кулик Євген Ігорович Звернення №16 від 12-09-2019 09:28:22 3
Статус: Розгляд
Остання правка 12-09-2019 13:45:46 Обговорення(0)
Шановний Віталію Анатолійовичу! Звертаемось до Вас із проханням посилити контроль за умовами проживанння працівників ОП АРС під час службового відрядження. В більшості випадків умови проживання е неналежними: у номерах готелю "ЛІДЕР" погано прибирається, таргани, кругом пліснява і неприємний запах. У квартирах відсутні кондиціонери, телевізори, непрацюючі пульти, мікрохвильові печі, недостатньо кухонного посуду ( доводиться чекати черги щоб приготувати їжу). До того ж, викликає незручності той факт, що господарі квартир часто вештаються, викручують лампочки для економії електроенергії, дорікають у використанні великої кількості води.
Автор: Анонім Звернення №9 від 06-09-2019 13:17:17
На ваше звернення повідомляю наступне: адміністрацією ВП АРС було прийняте рішення поселення в готелі «Лідер» здійснювати в крайньому випадку – в разі відсутності місць проживання в квартирах приватних підприємців. Тому, починаючи з липня 2019 року поселення в готелі «Лідер» - не відбувалося. Та на превеликий жаль в м. Южноукраїнськ на даний момент з поселенням працівників ОП АРС склалася вкрай не благо приємна ситуація. З квітня місяця і по сьогоднішній день в м.Южноукраїнськ заїхали підрядні організації на реконструкцію блока ЮУАЕС чисельністю до 700 чоловік, що і ускладнило розміщення нашого персоналу в місті. Усе житло, яке раніше приватними підприємцями здавалося в оренду-заповнене іншими організаціями (по 6-8 чол. в 3-х кімнатній квартирі, по 5чол. в 2-х кімнатній та по 3-4 чоловіки в 1-о кімнатній квартирі). Моніторинг квартир приватних підприємців, готелів, мотелів в м. Южноукраїнськ не дав позитивних результатів (відсутність вільних місць, відсутність відповідних звітних документів та значно завищена ціна проживання). Цим і обумовлене вимушене поселення в даному готелі 9 працівників нашого підприємства. Сподіваюсь що ця проблема тимчасова і найближчим часом вирішиться. Начальник УКСР Хорошева Л.М. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 12-09-2019 13:45:24 Обговорення(0)
Директору, нач. профкома!!!! Прошу пересмотреть своё отношение к разьездному персоналу. Речь пойдет о пребывании персонала, а именно помещений для персонала на площадках АЭС. Проблема относится одинаково ко всем цехам,поэтому не буду приводить примеры с фото. Вопрос не решается никак, так как конторским до этого нет никакого дела. Давайте вернемся к истокам образования Арса и вспомним, разберемся,что деньги предприятиию в целом приносят люди находящиеся на площадках. Дак почему,тогда условия в которых они находятся никого не волнуют. Почему туалеты в конторе лучше любого помещения на площадке. Почему людям приходиться сидеть по курилкам, лестницам и т.д. Если есть помещении(вагончик),то это обязательно и место переодевания спец одежды,склад,и место работы Итр. Почему в каждом помещении арса есть кондиционер,а на площадках его купить для вас проблема. Почему для вас фонтаны на территории Арса(на которые идут не малые деньги) важнее иных вопросов. Вы кому создаёте картинку? Для газет и журналов,комиссий……Обидно…. Может тогда поместить всех в одни условия…..или те кто в конторе выполняют работу важнее…. И да….я все прекрасно понимаю…на Аэс тяжело организовать все перечисленное выше…..но….разве это вопрос номер один для кого то….Пост создан с благими намерениями, с возможножностью в дальнейшем решить эту проблему!!! Всем добра)
Автор: Анонім Звернення №13 від 11-09-2019 10:14:46
Статус: Розгляд
Остання правка 11-09-2019 12:41:41 Обговорення(0)
Прошу вас рассмотреть возможность,о обеспечении офисной мебелью, необходимой для оборудования рабочих мест и временного пребывания персонала ОП"АРС" на промплощадках АЭС. А именно:стулья,столы,тумбы!
Автор: Николай Звернення №14 від 11-09-2019 11:03:58 1
Статус: Розгляд
Остання правка 11-09-2019 12:41:41 Обговорення(0)
Шановний Віталію Анатолійовичу! Звертаюсь до Вас із пропозиціею запровадити оплату праці за години, які витрачаеються за звітність відрядження, чергову здачу екзаменів, ознаемлення з наказами. Так як, ці види роботи виконуються працівниками у вільний від роботи час, в тому числі і під час відпустки.
Шляхи вирішення:
Зопровадити 4 години робочого часу для працівників які звітують за відрядження та для того, щоб вони могли ознайомитися з наказами підприемства, а також для здачі екзаменів.
Автор: Анонім Звернення №8 від 06-09-2019 12:42:03
Статус: Розгляд
Остання правка 06-09-2019 15:31:06 Обговорення(0)
Шановний пане директору! Пропоную розглянути питання паркування особистих автомобілів персоналу ВП АРС біля нашого підприємства. На даний час місць для паркування замало, отже персонал припарковує свої авто уздовж дороги. Це не тільки не зручно, але і небезпечно. Паркування на території ВП АРС є не зовсім зручним для власників автомобілів із-за проходження огляду представниками охорони. По перше, ця процедура не зовсім приємна, бо авто, а також вміст багажу то є речі приватні. По-друге, немає можливості використовувати багажне відділення за прямим його призначенням, бо буде необхідність пояснювати що і звідки взялося.
Шляхи вирішення:
1. Розширення зони паркування уздовж паркану. 2. Огородження спеціальної зони паркування на території ВП АРС. В'їзд та виїзд з якої проводиться без огляду вмісту багажного відділення автомобіля.
Автор: Анонім Звернення №7 від 05-06-2019 08:08:27
На ваше звернення пояснюю наступне: 1. В'їзд на територію і виїзд з території ВП Атомремонтсервіс ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» дозволений, за умови дотримання «Інструкції з організації пропускного режиму ...». У зв'язку з тим, що ВП Атомремонтсервіс є режимним об'єктом і має матеріальні цінності на своєму промисловому майданчику пропускний режим буде тільки посилюватися. 2. Для доставки працівників ВП АРС на місце роботи і назад організований і оплачується транспорт, який прямує за встановленим графіком маршруту і по при необхідності цим транспортом можна скористатися. 3. Місць для паркування біля будівлі АПК-1 ВП Атомремонтсервіс за територією, що охороняється дійсно не вистачає. У зв'язку з цим розроблено проект на автостоянку в складі проекту «Реконструкція системи охорони та доступу на територію виробничої бази ВП АРС ...» на 50 місць для паркування. Проект пройшов експертизу, зараз проходить процедуру погодження та затвердження в міністерстві Енергетики та вугільної промисловості та в дирекції ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ». Після затвердження Проекту ... і виділення достатнього фінансування буде здійснено реалізацію даного Проекту за планом на 2020 рік. ЗДРПР Зорін А.Ю. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 06-06-2019 12:16:41 Обговорення(0)
Змінити виробничий графік ВП АРС. Початок роботи 7.55, закінчення роботи у 17.10 (з понеділка по четвер). У п"ятницю працювати до 16.00. Для РКЦ скоротити час обідньої перерви до 48 хв. , що також призведе до скорочення робочого дня у п"ятницю до 16.00. Сподіваємось на Ваше на порозуміння.
Автор: Анонім Звернення №2 від 15-02-2019 15:41:28
1. Згідно Додатку №1 до Колективного договору ВП АРС «Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників ВП «Атомремонтсервіс» для працівників ВП АРС з нормальними умовами праці встановлюється п'ятиденний робочий тиждень тривалістю 40 годин. 2. Для працівників ВП АРС які виконують роботу з ремонту обладнання на проммайданчиках ВП АЕС на підставі «Положення про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14, робота організована за підсумованим обліком робочого часу відповідно до ст.61 «Кодексу законів про працю України» тривалість робочого часу за обліковій період не повинна перевищувати норми годин, встановленої діючим законодавством. 3. Пропонований в зверненні режим роботи з понеділка по четвер з 7.55 до 17.10 у табелі робочого часу буде визначатися як не 8 годин, а 8,25, робота в п'ятницю з 7.55 до 16.00 буде визначатися 7,083. 4. Згідно з діючим режимом роботи ВП АРС з 8.00 до 17.00 у табелі робочого часу робочий день визначається як 8, у том числи якщо працівник знаходиться на лікарняному чи в відпустці тож ставиться 8. 5. В разі прийняття запропонованого режиму в ці дні (відпустка, лікарняний) буде ставитись в табелі 8,25 чи 7,083. ВИСНОВОК: 1. Програма 1-С табельного обліку не передбачена для визначення дробових чисел з двома знаками після коми. 2. Працівникам які направляються на виконання робіт за підсумованим обліком робочого часу але в обліковому періоди знаходяться на лікарняному чи в відпустці або проходять навчання в НТЦ на базі АРС буде не можливо розрахувати норму годин за виробничими графіками роботи (щомісячно розраховується до 250 графіків). 3. З огляду на то що організація роботи ВП «Атомремонтсервіс» пов'язана з роз'їзним характером робіт за підсумованим обліком робочого часу встановлений режим роботи ВП АРС затверджений наказом директора змініти не можливо. НВОПіЗ Барсукова М.І. Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 23-05-2019 07:45:07 Обговорення(0)
Збільшити робочий день з понеділка по четвер на 15 хв. (не за рахунок обідньої перерви). У п"ятницю працювати до 16.00
Шляхи вирішення:
Змінити виробничий графік ВП АРС.
Автор: Анонім Звернення №3 від 15-02-2019 15:47:06
1. Згідно Додатку №1 до Колективного договору ВП АРС «Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників ВП «Атомремонтсервіс» для працівників ВП АРС з нормальними умовами праці встановлюється п'ятиденний робочий тиждень тривалістю 40 годин. 2. Для працівників ВП АРС які виконують роботу з ремонту обладнання на проммайданчиках ВП АЕС на підставі «Положення про організацію роботи персоналу ВП «Атомремонтсервіс» за підсумованим обліком робочого часу» ПЛ-К.51.003-14, робота організована за підсумованим обліком робочого часу відповідно до ст.61 «Кодексу законів про працю України» тривалість робочого часу за обліковій період не повинна перевищувати норми годин, встановленої діючим законодавством. 3. Пропонований в зверненні режим роботи з понеділка по четвер з 7.55 до 17.10 у табелі робочого часу буде визначатися як не 8 годин, а 8,25, робота в п'ятницю з 7.55 до 16.00 буде визначатися 7,083. 4. Згідно з діючим режимом роботи ВП АРС з 8.00 до 17.00 у табелі робочого часу робочий день визначається як 8, у том числи якщо працівник знаходиться на лікарняному чи в відпустці тож ставиться 8. 5. В разі прийняття запропонованого режиму в ці дні (відпустка, лікарняний) буде ставитись в табелі 8,25 чи 7,083. ВИСНОВОК: 1. Програма 1-С табельного обліку не передбачена для визначення дробових чисел з двома знаками після коми. 2. Працівникам які направляються на виконання робіт за підсумованим обліком робочого часу але в обліковому періоди знаходяться на лікарняному чи в відпустці або проходять навчання в НТЦ на базі АРС буде не можливо розрахувати норму годин за виробничими графіками роботи (щомісячно розраховується до 250 графіків). 3. З огляду на то що організація роботи ВП «Атомремонтсервіс» пов'язана з роз'їзним характером робіт за підсумованим обліком робочого часу встановлений режим роботи ВП АРС затверджений наказом директора змініть не можливо. НВОПіЗ Барсукова М.І. Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 23-05-2019 07:44:45 Обговорення(0)
Коллектив АРСа предлагает на каждом этаже установить куллеры с питьевой водой. Скоро лето.
Шляхи вирішення:
За счет сметы АРСа.
Автор: Анонім Звернення №4 від 02-04-2019 09:02:35

Сейчас уже считается нормой, когда предприятия производят такие расходы для обеспечения комфортной работы своих сотрудников, как затраты на приобретение питьевой воды в бутылках, одноразовой посуды, средств личной гигиены и бытовой химии, чайников, микроволновых печей куллеров и т. д.

На сегодняшний день, несмотря на важность обеспечения работников питьевой водой, обязательность такого обеспечения предусмотрена только для определенных категорий работников.

Обязательное обеспечение работников горячих цехов газированной соленой водой предусмотрено ст. 167 КЗоТ. По этой статье цехи и производственные участки, на которых нужно организовать обеспечение газированной соленой воды, определяют органы санитарного надзора по согласованию с собственником предприятия.

Однако обеспечение работников горячих цехов газированной соленой водой не освобождает предприятие от обязанности обеспечения работников всех других отраслей доброкачественной пресной водой. В соответствии со ст. 4 Закона № 4004 от24.02.1994 «По обеспечению санитарного и эпидемиологического благополучия населения» каждый работник имеет право на безопасные для здоровья и жизни условия труда, в т. ч. на обеспечение питьевой водой, поэтому соблюдение прав работников является прямой обязанностью работодателя.

Перечень мероприятий и средств по охране труда, затраты на осуществление и приобретение которых включаются в расходы, установлен Перечнем № 994, «Об утверждении перечня мероприятий и средств по охране труда» утвержденного постановлением КМУ от 27.06.2003г. и прямого отнесения затрат на обеспечение работников очищенной питьевой воды к средствам по охране труда и к расходам он не содержит.

Законодательным документом, устанавливающим порядок обеспечения населения качественной и безопасной для здоровья питьевой водой, является Закон №2918, от 18.05 2017 «О питьевой воде, питьевое водообеспечение и водоотведение» согласно ст. 1 которого питьевая вода — это вода, по органолептическим свойствам, химическому и микробиологическому составу и радиологическим показателям соответствующая государственным стандартам и санитарному законодательству.

Требования к питьевой воде установлены государственными санитарными нормами и правилами «Гигиенические требования к воде питьевой, предназначенной для потребления человеком» ГСанПиН 2.2.4-171-10 утвержденного приказом Мин здрава Украины №400 от 12.05.2010г, и обязательны к исполнению всеми лицами, как физическими, так и юридическими, причастными к обеспечению водой населения Украины

Нарушение данными лицами санитарно-гигиенических и санитарно-противоэпидемических правил и норм влечет за собой ответственность, предусмотренную разделом VI Закона №4004. Статьей 22 Закона №2918 потребителям предоставлено право на обеспечение питьевой водой, качество которой должно соответствовать государственным стандартам.

Поэтому, если качество поставляемой централизованно водопроводной питьевой воды не соответствует установленным нормам, что может установить лаборатория территориальных органов государственной санитарно-эпидемиологической службы, то предприятия могут самостоятельно покупать очищенную питьевую воду и относить затраты на ее приобретение на свои валовые расходы как расходы, связанные с охраной труда.

Во всех других случаях отнесение понесенных на приобретение очищенной воды затрат к валовым расходам будет проблематично, точнее, такие расходы будут покрываться за собственный счет предприятия.

Поэтому, подразделение ОП АРС, являясь обособленным подразделением ГП НАЭК «ЭНЕРГОАТОМ», не имеет собственных средств, и не может закупать ни чайники, ни куллеры, ни очищенную воду. На сегодня сделан запрос в Славутичский водоканал, с просьбой ; сообщить о состоянии водопроводной воды. Соответствующие выводы будут сделаны после получения ответа.

Ответ ГОРВОДОКАНАЛА По официальному ответу Славутичского горводоканала качество поставляемой централизованно водопроводной питьевой воды соответствует установленным нормам. В связи с этим ОП АРС не может покупать очищенную питьевую воду и относить затраты на ее приобретение на свои валовые расходы, как расходы, связанные с охраной труда. ЗДЭ Сухоруков В.И.
Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 23-05-2019 07:42:57 Обговорення(0)
Добрый день уважаемые руководители предприятия!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Рабочее место не для еды!!! Некоторые работники офиса едят на своих рабочих местах (завтракают, обедают, регулярно пьют чай и кофе). Правомерно ли установить запрет на прием пищи напитков на рабочем месте, закрепив это требование в локальном нормативном акте? Если такой запрет правомерен, должен ли работодатель организовать возможность приема пищи в другом месте, выделив под эти цели отдельное помещение? Ответ: Если по условиям работы работникам в течение рабочего дня (смены) может быть фактически предоставлен перерыв для отдыха и питания, а также, если иное не установлено соглашением сторон трудового договора, коллективным договором или локальными нормативными актами, действующими в организации, работодатель не обязан создавать для работников условия для приема пищи на своей территории и обеспечивать их специально отведенным для этого помещением. При этом работодатель вправе издать приказ (иной локальный нормативный акт) о запрете на прием пищи и напитков на рабочем месте. Скажите пожалуйста, когда мы перестанем питаться за клавиатурой (это в первую очередь небезопасно)???
Шляхи вирішення:
Если ответ будет положительным (то есть вы согласны организовать комнату для приема пищи) , то давайте посмотрим в нормы ДБН В.2.2-28:2010. Будинки адміністративного та побутового призначення п.5.2.4.5 Площадь комнаты приема пищи следует определять из расчета 1 м2 на каждого посетителя или 1,65 м2 на инвалида, пользующегося креслом-коляской, но не менее 12 м2. Комната приема пищи должна быть оборудована умывальником, стационарным кипятильником, электрической плитой, холодильником. При числе работающих до 10 чел. в смену вместо комнаты приема пищи допускается предусматривать в гардеробной дополнительное место площадью 6 м2 для установки стола для приема пищи.
Автор: Агент 007 Звернення №5 від 16-04-2019 13:45:02
Вопрос об организации комнаты для приема пищи был рассмотрен на заседании Совета по культуре безопасности ОП АРС. Дано поручение ЗДЭиР рассмотреть возможность оборудования комнаты для приема пищи. В настоящий момент в зданиях АБК-1, АБК-2 нет помещений, которые можно отнести к помещениям для приема пищи и которые соответствуют санитарным нормам для таких помещений. При проведении ремонта здания АБК-1 одно из помещений будет переоборудовано, в соответствии с требованиями ДБН В.2.2-28:2010, под комнату для приема пищи. ЗДРПР Зорин А.Ю. Статус: Пропозиція прийнята до виконання
Остання правка 23-05-2019 07:42:05 Обговорення(0)
Просим провести анализ по вопросу внесения изменений в Приложения к Должностным инструкциям. Как вносятся данные изменения (когда меняется шифр Положений или объем знаний и т.д.) в других подразделениям НАЭК Возможно эти изменения вносятся только в электронном виде, а в бумажном варианте после пересмотра ДИ или КХ. Основная цель ДИ или КХ знание задач и обязанностей персонала.Приложения носят дополнительную информацию. Для внесения изменений в шифры Положений,внесение дополнительных документов и тому подобное занимают очень большой объем времени персонала, которое можно было бы применить для исполнения своих непосредственных должностных обязанностей. А сколько бумаги тратиться на это?
Автор: Анонім Звернення №6 від 23-04-2019 09:04:00
Внесення змін в посадові інструкції, в тому числі і в додатки до них, здійснюється ідентично і за однією процедурою у всій Компанії. Порядок роботи з документами у Компанії та Відокремлених підрозділах визначено у ПЛ-Д.0.06.001-16 «Положення про роботу з виробничою документацією ДП «НАЕК «Енергоатом». Відокремлені підрозділи можуть розробляти свої документи щодо роботи з виробничою документацією, але виключно з врахуванням вимог ПЛ-Д.0.06.001-16. У ВП «Атомремонтсервіс» порядок розроблення посадових інструкцій та внесення змін до них регламентують наступні документи: ПЛ-Д.31.005-19 «Положення про роботу з виробничою документацією» (є в обсязі знань більшості посадових інструкцій); МТ-Ч.31.025-13 «Методика якості ВП «Атомремонтсервіс». Управління документацією. Настанова щодо розроблення посадових інструкцій», які розроблені з урахуванням вимог ПЛ-Д.0.06.001-16. Звертаю Вашу увагу, що СОУ НАЕК 001 «Управління документацією. Система документації ДП«НАЕК «Енергоатом». Класифікація документів та загальні положення» чітко визначає поняття: Оригінал, Копія, Копія врахована, Копія електронна. З термінології зрозуміло, що зміни вносяться виключно до оригіналів документів, в іншому разі втрачається автентичність. Також звертаю Вашу увагу, що зміни в посадові інструкції персоналу вносить особа, що відповідає в підрозділі за поводження з виробничою документацією, ці обов’язки на неї покладені відповідним розпорядженням керівника і входять до переліку основних обов’язків. Тому, якщо внесення змін до посадових інструкцій та підтримка їх в актуальному стані заважає виконанню безпосередніх посадових обов’язків, рекомендую звернутися з цим питанням до безпосереднього керівника з приводу перерозподілу обов’язків у підрозділі. Начальник ВЗЯ Карпенко Ю.М. Статус: Пропозиція відхилена
Остання правка 07-05-2019 14:39:22 Обговорення(0)

Ваше ім'я (не обов'язково)

Пропозиція адресована:
 Директор
 ТД-ГІ
 Профспілковий комітет
 Начальник  

Пропозиція стосується:
 Оптимізація праці / культура виробництва
 Охорона праці / техніка безпеки
 Культура безпеки / захищеності
 Виробнича діяльність
 Інфроструктура і соціальний розвіток
 Малозначні події
 Інше

Пропозиція:

Шляхи впровадження:

*Згода на публікацію вказаних даних! Пропозиція буде опублікована з посиланням на ПІБ автора, якщо такі дані були вказані.
Згоден